Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Destination Management Organization and Creating the Quality of Tourist Product of a Region

Tytuł:
Destination Management Organization and Creating the Quality of Tourist Product of a Region
Autorzy:
Gryszel, Piotr
Data publikacji:
2012
Wydawca:
Prešovska univerzita v Prešove
Słowa kluczowe:
Destination Management Organization
tourist product
quality
Język:
angielski
ISBN, ISSN:
9788089568383
Linki:
https://open.icm.edu.pl/handle/123456789/2997  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
In the era of increasing competitiveness on a tourism market and the continuing battle for customers between particular tourist regions of the world, Europe, and the country, there is constant search for methods and ways to achieve a competitive advantage in a given market takes place. Many entrepreneurs also come to the conclusion that the mere price competition and the use of the latest methods of promotion are not sufficient. The present tourist is more and more educated and demanding. He expects that the services, which he pays for, fully satisfy his requirements. Therefore, in tourism the quality of provided services is becoming increasingly important. The article presents the activities which can be taken by the Destination Management Organization (DMO) to shape effectively the quality of the tourism product of the whole region.

Piotr Gryszel

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies