Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Virtual Communities – Real Readers: New Data in Empirical Studies of Literature

Tytuł:
Virtual Communities – Real Readers: New Data in Empirical Studies of Literature
Autorzy:
Maryl, Maciej
Data publikacji:
2008
Wydawca:
Cambridge Scholars Publishing
Słowa kluczowe:
internet
reading communities
biblioNetka.pl
online research
Język:
angielski
Linki:
https://open.icm.edu.pl/handle/123456789/3601  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Artykuł
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The internet revolution brought about an increased interest in "virtual communities" of different kinds. Empirical studies of literature may benefit from the material produced by groups of literary readers exchanging their experiences via the internet. Materials bearing on literature found on the internet raise several questions about their validity and general importance for empirical studies. On the other hand, given easy access at relatively low cost and readers' spontaneity, such materials are highly attractive for the study of literary reception. This chapter discusses some of the methodological aspects of internet research, proposing some solutions based on a pilot study of the Polish book-recommendation system biblioNetka.pl.

Maciej Maryl

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies