Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Ewaluacja public relations w kryzysie

Tytuł:
Ewaluacja public relations w kryzysie
Autorzy:
Dąbrowska, Julita
Data publikacji:
2012-12
Wydawca:
Wyższa Szkoła Promocji
Słowa kluczowe:
ocena działań public relations
public relations
ewaluacja pr
sytuacja kryzysowa
Język:
polski
ISBN, ISSN:
17344468
Linki:
https://open.icm.edu.pl/handle/123456789/3622  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W ostatnich 3-4 latach widać rosnące zainteresowanie pomiarem efektywności i skuteczności działań public relations. Biorąc pod uwagę, że nadal wśród działań PR dominują kontakty z mediami, czyli tzw. media relations, najpopularniejszy sposób oceny działań public relations to ekwiwalent powierzchni reklamowych. Podejście takie jest niestosowne. Oceniając działania public relations można skorzystać z modeli, zarówno tych klasycznych jak np. Cutlipa, MacNamary, Lindenmanna czy Watsona, jak i nowszych opracowanych przez Huyse, Bartholomewa, Nolte’a, White’a. Modele te są na tyle elastyczne, że wskazują jedynie na etapy, które należy przeprowadzić w procesie oceny, ale nie narzucają konkretnych technik badawczych i pomiarowych.

Julita Dąbrowska

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies