Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wizualne efekty i afekty. Obrazowanie mentalne a emocjonalne zaangażowanie czytelnika

Tytuł:
Wizualne efekty i afekty. Obrazowanie mentalne a emocjonalne zaangażowanie czytelnika
Autorzy:
Rembowska-Płuciennik, Magdalena
Data publikacji:
2010
Wydawca:
Teksty Drugie
Słowa kluczowe:
obrazowość
teoria literatury
emocje
obrazowanie mentalne
oddźwięk czytelniczy
Język:
polski
ISBN, ISSN:
ISSN08670633
Prawa:
http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/
Linki:
https://open.icm.edu.pl/handle/123456789/4104  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
MNiSzW FNP

Magdalena Rembowska-Płuciennik

Visual Effects and Affects: Mental Imaging vs. Reader’s Emotional Involvement The article deals with the problem of the relation between mental imagining and reader’s emotional engagement in fiction. It examines how reader’s visualization can order and provoke intense emotional response to fictional events and people. Presented is the reader’s ability to build mental images as an important part of cognitive processes connected with reading.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies