Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Studying as exceeding the limitations of habitus resulted from the emancipatory aspirations

Tytuł:
Studying as exceeding the limitations of habitus resulted from the emancipatory aspirations
Studiowanie jako przekraczanie ograniczeń habitusu wynikłe z dążeń emancypacyjnych
Autorzy:
Ciechanowska, Dorota
Data publikacji:
2012
Słowa kluczowe:
studiowanie
ograniczenia społeczne
emancypacja
studiowanie zaoczne
Język:
polski
ISBN, ISSN:
9788362905508
Prawa:
http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/
Linki:
https://open.icm.edu.pl/handle/123456789/4403  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Social phenomena which characterize higher education can be viewed from the perspective of social inequality regarding access to education, restrictions on the reproduction of cultural and rigidity of social status. Functioning today educational system is not alleviate deepening social differences on the contrary, it contributes to deepening this process. Credential phenomenon of education policies and restrictions of habitus indicate a pressing need for change in higher education. Current password of social development called for openness of social structures to accept innovations and otherness for transgression and emancipation.

Dorota Ciechanowska

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies