Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Socio-economic importance of family businesses in selected countries from all over the world

Tytuł:
Socio-economic importance of family businesses in selected countries from all over the world
Znaczenie gospodarczo-społeczne przedsiębiorstw rodzinnych w wybranych krajach świata
Autorzy:
Lewandowska, Adrianna
Hadryś-Nowak, Alicja
Data publikacji:
2012-04-30
Wydawca:
Cracow University of Economics
Słowa kluczowe:
family business strategy
firmy rodzinne
firma rodzinna
family values
family business
Język:
angielski
Prawa:
http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/
Linki:
https://open.icm.edu.pl/handle/123456789/4888  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Książka
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Paper presented at International Conference. Entrepreneurship, Family Firms and Economic Development", Kraków (Cracow University of Economics), 27-28 April 2012

Adrianna Lewandowska

The aim of this article is to present the socio-economic importance of family businesses in selected countries from all over the world. The selection of the following EU countries will be analyzed: Belgium, Cyprus, Spain, France, Ireland, Italy, Luxembourg, Lithuania, Sweden, Great Britain, Denmark, Austria and Finland. The article examines also countries from outside the European Union, such as: Australia, Brazil, Canada or Chili.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies