Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Elementy logistyczne obsługi klienta w sieciach dystrybucji. Pomiar, ocena, strategie

Tytuł:
Elementy logistyczne obsługi klienta w sieciach dystrybucji. Pomiar, ocena, strategie
Autorzy:
Kramarz, Marzena
Data publikacji:
2014-09-10
Wydawca:
Difin SA
Słowa kluczowe:
łańcuchy dostaw
logistyczna obsługa klienta
cykl realizacji zamówienia
partnerstwo logistyczne
Język:
polski
ISBN, ISSN:
9788379303571
Prawa:
http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/
Linki:
https://open.icm.edu.pl/handle/123456789/5214  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Fragmenty publikacji

Treści zawarte w książce mają pomóc w badaniach nad skutecznością przedsiębiorstw kooperujących w sieciach i łańcuchach dostaw. Zasadniczy nacisk położony jest na kooperację w sieciach dystrybucji, dlatego też miernik oceny skuteczności odniesiono do poziomu logistycznej obsługi klienta. Książka posiada atuty podręcznika akademickiego. Wskazuje bowiem podstawowe definicje oraz proponuje metodykę prowadzenia badań w ocenie skuteczności. Jednocześnie publikacja wsparta została weryfikacją zamieszczonej metodyki, prezentując badania przeprowadzone w wybranych sieciach dystrybucji. Struktura książki umożliwia stopniowe zapoznanie się z problematyką oceny skuteczności, będącą konsekwencją wzrostu relacji sieciowych. Wskazano sposoby definiowania sieci dostaw, proponując ujednolicanie terminologii: sieci dostaw, sieci logistyczne, sieciowe łańcuchy dostaw. Omówiono także teoretyczne modele biznesowe organizacji kooperujących w sieciach, poświęcając uwagę zarówno strategiom konkurencyjnym, jak i zasobom niezbędnym do realizacji zadań logistycznych. Ujmując sieci dostaw z perspektywy rozbudowanych relacji sieciowych w obszarze dystrybucji, przedstawiono determinanty marketingowe i logistyczne kanałów dystrybucji. Zgłębiono kwestię badań rynku, oceny poziomu zadowolenia klienta oraz wyznaczania standardów obsługi. Skupiając się na problemach logistycznych, uwagę poświęcono doskonaleniu procesów dostarczania wyrobów do klientów finalnych. Omówiono również metodykę segmentacji rynku. Książka uzupełniona została o kwestionariusze pomiaru parametrów logistycznej obsługi klienta oraz studia przypadku wskazujące sposoby wnioskowania na podstawie danych zgromadzonych w oparciu o proponowane kwestionariusze.

Wydawnictwo Difin

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies