Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

E-marketing w nowoczesnej firmie

Tytuł:
E-marketing w nowoczesnej firmie
Autorzy:
Szpon, Jakub
Pawlicz, Adam
Szostak, Daniel
Data publikacji:
2014
Wydawca:
Progres Centrum Wydawniczo-Szkoleniowe
Słowa kluczowe:
promocja
IT
cena
dystrybucja
e-marketing
produkt
ICT
marketing
Język:
polski
ISBN, ISSN:
9788393913145
9788393913107
Prawa:
http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/
Linki:
https://open.icm.edu.pl/handle/123456789/5454  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Książka
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Głównym celem niniejszego podręcznika jest wskazanie na możliwości wykorzystania nowoczesnych technologii informacyjnych w marketingu przedsiębiorstw. Publikacja ma mieć charakter suplementu tradycyjnych podręczników do przedmiotu marketing i z tego powodu autorzy ograniczyli się w nim do omówienia zastosowania ICT w poszczególnych instrumentach marketingu-mix i celowo zrezygnowali z wprowadzenia do marketingu i innych elementów, których opis z natury rzeczy musiałby stanowić powtórzenie podstawowych podręczników do nauki marketingu. Autorzy, w odróżnieniu od większości dostępnych podręczników e-marketingu pogrupowali materiał w ramach istniejących instrumentów marketingu-mix, stojąc na stanowisku, że internet i nowe technologie informacyjne stanowią jedynie dodatkowe narzędzie a nie osobny instrument marketingu. Książka składa się z czterech rozdziałów poświęconych kolejno: e-produktowi, e-cenie, e-dystrybucji i e-promocji. Podręcznik kierowany jest do nauczycieli przedmiotów ekonomicznych na poziomie szkoły średniej, uczniów, studentów oraz pracowników naukowych i praktyków życia gospodarczego zainteresowanych tematem e-marketingu. Podręcznik zawiera liczne studia przypadków, pytania kontrolne oraz przykłady testów, które mogą stać się dodatkowym narzędziem dydaktycznym w procesie kształcenia lub inspiracją dla powstania prac dyplomowych i magisterskich oraz dalszych badań naukowych.

Adam Pawlicz

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies