Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Kampania prezydencka 2010 w Polsce. Analiza strategii i technik wyborczych

Tytuł:
Kampania prezydencka 2010 w Polsce. Analiza strategii i technik wyborczych
Autorzy:
Jakubowski, Paweł
Data publikacji:
2010
Wydawca:
Wydział Politologii UMCS
Słowa kluczowe:
kampania wyborcza
marketing polityczny
ISBN, ISSN:
16443179
Linki:
https://open.icm.edu.pl/handle/123456789/5787  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Paweł Jakubowski

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies