Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Virtual communities in the Internet - challenges for organizations

Tytuł:
Virtual communities in the Internet - challenges for organizations
Społeczności w interneciev- wyzwania dla organizacji
Autorzy:
Cząstkiewicz, Radosław
Komańda, Marcin
Data publikacji:
2009
Wydawca:
Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa Odział w Katowicach
Słowa kluczowe:
społeczność
przedsiębiorstwo
internet
ISBN, ISSN:
9788385587255
Linki:
https://open.icm.edu.pl/handle/123456789/5835  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Marcin Komańda

Współcześnie przedsiębiorstwa stają przed problemem wykorzystania potencjału, jaki tkwi w społecznościach wirtualnych. Rozwiązania w tym zakresie stosowane w praktyce gospodarczej mają różnoraki charakter. Można jednak odnieść wrażenie, że główną osią podziału podejścia do działalności internautów jest kwestia poziomu zaangażowania ich w kreowanie finalnego produktu przedsiębiorstwa.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies