Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wzorce i antywzorce osobowe na łamach polskich tabloidów - „Fakt”, „Super Express”

Tytuł:
Wzorce i antywzorce osobowe na łamach polskich tabloidów - „Fakt”, „Super Express”
Role Models and Antiexemplars in the Polish Tabloids (“Fakt”, „Super Express”)
Autorzy:
Sarna, Paweł
Data publikacji:
2014
Wydawca:
Gliwicka Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości
Słowa kluczowe:
tabloids
newspapers
mass media
rhetoric
celebrities
Język:
polski
ISBN, ISSN:
ISBN 9788361401964
Linki:
https://open.icm.edu.pl/handle/123456789/5941  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
In the recent years, the phenomenon of tabloidization has become an object of the interest of many researchers of various fields. An ethical card, accepted by all journalistic organizations, includes seven principles among of which the most important is the principle of the journalistic objectivity; however, simplifications connected with tabloidization, in many cases, grossly violate the discussed principle. The author of the study aims at examining how the Polish tabloids raise the intervention problems, and most of all, what kind of models and antiexemplars of behavior, considered in terms of morality, they establish. The study focuses on the analysis of two polish tabloids “Fakt” and “Super Express”.

Paweł Sarna

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies