Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Analiza porównawcza kanałów komunikacji, reklamy public relations na przykładzie przedsiębiorstwa bankowego oraz produkcyjnego. Studium przypadku

Tytuł:
Analiza porównawcza kanałów komunikacji, reklamy public relations na przykładzie przedsiębiorstwa bankowego oraz produkcyjnego. Studium przypadku
Autorzy:
Wojtaszek, Henryk
Nejman, Żaneta
Data publikacji:
2014-08-10
Wydawca:
Wyższa Szkoła Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych w Katowicach
Słowa kluczowe:
public relations
przedsiębiorstwo produkcyjne
bank
reklama
analiza porównawcza
komunikacja
Język:
polski
ISBN, ISSN:
9788387296995
Prawa:
http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/
Linki:
https://open.icm.edu.pl/handle/123456789/5992  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Henryk Wojtaszek

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies