Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The role of trust and leadership in the global marketing driven organization

Tytuł:
The role of trust and leadership in the global marketing driven organization
Autorzy:
Chmielewski, Krzysztof J.
Data publikacji:
2011
Wydawca:
Wydawnictwo Wydzialu Zarzadzania Politechniki Czestochowskiej
Słowa kluczowe:
trust in teams
characteristics of trust
trust
trends of trust
leadership traits and skills
leadership
levels of trust
challenges and barriers of trust
Język:
angielski
ISBN, ISSN:
9788361118473
14281600
Prawa:
http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/
Linki:
https://open.icm.edu.pl/handle/123456789/6470  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The role of trust and leadership in the global marketing driven organization is discussed in this paper. The author analyzed the essence of trust, levels of trust, performance effects of trust and challenges of trust. Further, the characteristics of leadership is described as well as the essence of leadership. Current challenges facing this topic are analyzed and trends for the near future are indicated. Moreover, the author discusses the main impacts which will drive leadership in the future.

Krzysztof Chmielewski

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies