Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Efekt trzeciej osoby a percepcja reklamy internetowej

Tytuł:
Efekt trzeciej osoby a percepcja reklamy internetowej
Autorzy:
Waśko, Rafał
Data publikacji:
2014
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego
Słowa kluczowe:
third-person effect
efekt trzeciej osoby
reklama internetowa
wpływ mediów
internet
Język:
polski
Linki:
https://open.icm.edu.pl/handle/123456789/6479  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Rafał Waśko

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies