Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Rozwiązywanie problemów społecznych jako przestrzeń dla sektora małych firm

Tytuł:
Rozwiązywanie problemów społecznych jako przestrzeń dla sektora małych firm
Autorzy:
Starnawska, Marzena
Popowska, Magdalena
Data publikacji:
2010
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Słowa kluczowe:
okazja przedsiębiorcza
CSR
przedsiębiorczość społeczna
odpowiedzialność społeczna
problemy społeczne
Język:
polski
ISBN, ISSN:
1896382X
16406818
Prawa:
http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/
Linki:
https://open.icm.edu.pl/handle/123456789/6759  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Marzena Starnawska

Odpowiedzialność społeczna staje się ważnym wyzwaniem dla biznesu na świecie. Duże korporacje szczycą się kodami postępowania, wdrażając odpowiednie społeczne, środowiskowe i etyczne standardy. Małe firmy, zwłaszcza mali przedsiębiorcy ze wschodnio europejskich krajów uważają, że wdrażanie CSR wiąże się z ryzykiem, ponieważ ich wyzwaniem jest przeżycie na zmieniających się rynkach. Firmy te, nadal natrafiają na poważne prawne i podatkowe bariery rozwoju, a zatem działania o charakterze odpowiedzialności społecznej schodzą na dalszy plan. Równocześnie, sprostanie wyzwaniom i problemom społecznym, stało się polem walki różnych instytucji, organizacji i biznesu, próbujących ukierunkować swoje przedsiębiorcze wysiłki właśnie w tym kierunku.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies