Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Społeczne funkcje marketingu zorientowanego na konflikt

Tytuł:
Społeczne funkcje marketingu zorientowanego na konflikt
Autorzy:
Marzęcki, Radosław
Data publikacji:
2012
Wydawca:
Wydawnictwo Adam Marszałek
Słowa kluczowe:
Platforma Obywatelska
konflikt
marketing polityczny
Prawo i Sprawiedliwość
antagonizm
agonizm
media
Linki:
https://open.icm.edu.pl/handle/123456789/6868  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Radosław Marzęcki

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies