Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The Work of an Auxiliary Teacher in the Education of Roma Children: The Experience of Wrocław Schools

Tytuł:
The Work of an Auxiliary Teacher in the Education of Roma Children: The Experience of Wrocław Schools
Praca nauczyciela wspomagającego edukację dzieci romskich – doświadczenia ze szkół wrocławskich
Butǐ e rigitkone (sevitkone) siklǎrnesqëri dre rromane ćhavenqëro siklǎripen – eksperiènce wrocławitkone śkòlenθär
Autorzy:
Łój, Maria
Data publikacji:
2009
Wydawca:
Muzeum Okręgowe w Tarnowie
Słowa kluczowe:
doświadczenia
dobre praktyki
Romowie
edukacja
Język:
polski
ISBN, ISSN:
16894758
Linki:
https://open.icm.edu.pl/handle/123456789/7157  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Natalia Gancarz

The author presents problems which she encounters in her work as a teacher who assists the education of Roma children in Wrocław. She mainly emphasizes, however, how Romani children, young people and whole families benefit from the work of such a teacher who is an intermediary between the school and Roma community.

I avtòra sikavel nesave problème so arakhlǎs pe pesqëro drom kana kerel sas butǐ sar siklǎrni savi del tato vast e rromane ćhaven and-o Wrocław. Joj buteder thovel emfàza maśkar averenθe sar rromane ćhave, ternimàta thaj saste irrǎ (famìlie) xutren laćhipen (hàzna) gasave siklǎrnesθar, savo si maśkarno maśkar-i skòla thaj o rromano khetanipen.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies