Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Dziecko ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (SPE) w przedszkolu i szkole - zmiany systemowe

Tytuł:
Dziecko ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (SPE) w przedszkolu i szkole - zmiany systemowe
A Child with Special Educational Needs in Kindergartens and Schools (SEN) – Educational System Changes
Autorzy:
Skibska, Joanna
Data publikacji:
2011
Wydawca:
Wydawnictwo LIBRON - Filip Lohner
Słowa kluczowe:
procedury kształcenia dziecka ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
procedures of education of a child with special educational needs
specyficzne trudności w uczeniu
specific difficulties in learning
specjalne trudności w uczeniu
special difficulties in learning
Język:
polski
ISBN, ISSN:
9788362196210
Linki:
https://open.icm.edu.pl/handle/123456789/7781  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Mirosław Skibski

Tekst został poświęcony zmianom systemowym dotyczących kształcenia uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w szkole ogólnodostępnej, które weszły w życie w 2010 roku. Charakteryzuje podkategorie pojęcia specjalnych potrzeb edukacyjnych – specjalnych trudności w uczeniu się oraz specyficznych trudności w uczeniu się. Przedstawia i omawia procedury kształcenia dziecka ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, uwarunkowanymi dokumentem wydanym przez poradnię psychologiczno-pedagogiczną lub rodzajem rozpoznania – diagnozy przeprowadzonej w placówce oświatowej

The following text is dedicated to the changes in the educational system regarding education of children with special educational needs in mainstream schools that came into force in 2010. The article characterizes subcategories of the term of special educational needs – special difficulties in learning and specific difficulties in learning. Furthermore, it also presents and discusses procedures of education of a child with special educational needs conditioned by a document issued by a psychological-pedagogical counseling center or a type of diagnosis carried out by an educational institution

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies