Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Reklama w procesie budowania zaufania do marki

Tytuł:
Reklama w procesie budowania zaufania do marki
Autorzy:
Kozłowska, Anna
Data publikacji:
2015
Wydawca:
WSPMiSB
Słowa kluczowe:
marka
reklama
konsument
zaufanie
Język:
polski
ISBN, ISSN:
17344468
Linki:
https://open.icm.edu.pl/handle/123456789/7970  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Anna Kozłowska

Artykuł prezentuje podstawowe zagadnienia dotyczące roli przekazu reklamowego w procesie budowania zaufania wobec marki. Zaufanie wobec marki jest ujmowane w kategorii ryzyka zakupowego - im mniejsze ryzyko tym większym zaufaniem konsument obdarowuje markę. Zaprezentowano przegląd literatury z zakresu zaufania, zarządzania marką oraz oddziaływania reklamy na konsumenta. Reklama powinna być wykorzystywana celem budowania zaufania wobec marki w sytuacji, gdy: • produkt wywołuje wysoki poziom zaangażowania, • mamy do czynienia z nowymi czy stosunkowo nieznanymi produktami, • występuje zróżnicowana oferta produktowa, • reklama może w sposób precyzyjny prezentować informacje o produkcie, • konsument odczuwa ryzyko zakupowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies