Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wizerunki autoprezentacyjne kandydatów na urząd Prezydenta RP w 2010 roku

Tytuł:
Wizerunki autoprezentacyjne kandydatów na urząd Prezydenta RP w 2010 roku
Autorzy:
Maguś, Wojciech
Data publikacji:
2013
Wydawca:
Współczesne zagadnienia marketingu politycznego i public relations, Wydawnictwo UMCS, Lublin, s. 191-222.
Słowa kluczowe:
komunikacja polityczna
Polska
środki masowego przekazu a polityka
wybory prezydenckie 2010 r.
Język:
polski
ISBN, ISSN:
9788377842874
Prawa:
http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/
Linki:
https://open.icm.edu.pl/handle/123456789/8147  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Wojciech Maguś

Celem tekstu jest ukazanie typów i zaprezentowanie cech wizerunków kandydatów na urząd Prezydenta RP w kampanii 2010 roku. Kampanii, która była wyjątkowa z wielu powodów. Przedstawienie autoprezentacyjnych sposobów kreowania wizerunku (na przykładzie spotów kandydatów zamieszczonych na ich stronach internetowych) pozwoli ukazać główne strategie wyborcze i ocenić ich skuteczność.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies