Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Sposoby finansowania promocji turystycznej miast

Tytuł:
Sposoby finansowania promocji turystycznej miast
w: Turystyka jako czynnik wzrostu konkurencyjności regionów w dobie globalizacji, G. Gołembski (red.)
Autorzy:
Zmyślony, Piotr
Mazurczak, Jan
Data publikacji:
2008
Wydawca:
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Pozaniu
Słowa kluczowe:
turystyka
dobra publiczne
marketing w turystyce
marketing terytorialny
Język:
polski
Linki:
https://open.icm.edu.pl/handle/123456789/8332  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Piotr Zmyślony

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies