Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

PUBLIC RELATIONS OF SOCIAL ASSISTANCE INSTITUTIONS

Tytuł:
PUBLIC RELATIONS OF SOCIAL ASSISTANCE INSTITUTIONS
VYBRANÉ FUNKCIE PUBLIC RELATIONS INŠTITÚCIÍ SOCIÁLNEJ POMOCI
Autorzy:
Szyszka, Michał
Tomczyk, Łukasz
Data publikacji:
2014
Słowa kluczowe:
činnosť pomocných inštitúcií a sociálnej integrácie
public relations sociálnej pomoci
spolupráca medzi inštitúciami.
ISBN, ISSN:
336–9326
Prawa:
http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/
Linki:
https://open.icm.edu.pl/handle/123456789/9184  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Michał Szyszka

Komunikácia je v súčasnosti kľúčovým aspektom fungovania mnohých inštitúcií. Na funkčnej komunikácii záležínielen korporáciám, ale stále častejšie aj samosprávam, regiónom a ajverejnoprospešným inštitúciám. K tejto tendencii sa pripájajú činnosti v oblasti public relations pomocných inštitúcií a sociálnej integrácie. Potrebu takýchto činností pociťujú stále častejšie nielen vo veľkých mestských jednotkách, ale aj v menších, ktoré disponujú skromnejšími zdrojmi a možnosťami. Článok pojednáva o najtypickejších chápaniach pojmu a modeloch praxe publicrelations používaných v inštitúciách sociálnej pomoci a integrácie. Poukazuje na komplexné chápanie termínu a praxe public relations ako funkcie managementu inštitúcie akcentujúcej aspekty komunikácie a nadväzovania aj udržovania dobrých vzťahov s inštitucionálnym a sociálnym prostredím. Today, communication is the key aspect for functioning of many institutions. Efficient communication becomes a matter of concern for corporations, local authorities, regions and public benefit institutions. Public relations activities of social assistance and integration institutions tie in with this trend. The need for such activities is ever more recognized: not only in large, urban units but also in those smaller ones that have more limited resources and possibilities at their disposal. The paper describes the most typical understanding of the concepts and models of public relations practice, that are applied in social integration and assistance institutions. It also points out to the comprehensive understanding of the term and practice of PR as a function of institution management, the approach that highlights communication aspects as well as initiating and maintaining good relations with institutional and social environment.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies