Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Organizacje niedochodowe partnerem przedsiębiorstw w realizacji strategii społecznej odpowiedzialności

Tytuł:
Organizacje niedochodowe partnerem przedsiębiorstw w realizacji strategii społecznej odpowiedzialności
Autorzy:
Kwiecińska, Monika
Data publikacji:
2004
Wydawca:
Komitet Nauk Organizacji i Zarządzania PAN ; Akademia Świętokrzyska im. Jana Kochanowskiego w Kielcach
Słowa kluczowe:
partnerstwo przedsiębiorstw i organizacji non-profit
organizacje non-profit
społeczna odpowiedzialność
Język:
polski
Prawa:
http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/
Linki:
https://open.icm.edu.pl/handle/123456789/9662  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Artykuł uzasadnia tezę, że istnieje potrzeba i możliwość stosowania różnych form współpracy w obszarze realizacji strategii społecznej odpowiedzialności pomiędzy przedsiębiorstwami, a reprezentującymi społeczeństwo, organizacjami niedochodowymi. Służy to realizacji celów obu partnerów oraz przyczynia się do uzyskiwania wymiernych korzyści przez społeczeństwo.

Monika Kwiecińska

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies