Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Rola komunikacji korporacyjnej w kreowaniu wizerunku przedsiębiorstwa = The role of corporate communication in creating the companys image

Tytuł:
Rola komunikacji korporacyjnej w kreowaniu wizerunku przedsiębiorstwa = The role of corporate communication in creating the companys image
Autorzy:
Dąbrowski, Tomasz Jarosław. Autor
Data publikacji:
2018
Tematy:
Komunikowanie marketingowe
Public relations
Wizerunek przedsiębiorstwa
Budowanie wizerunku pracodawcy
Przedsiębiorstwo
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
polski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Bibliografia, netografia na stronie 11.

artykuł z czasopisma ekonomicznego

artykuł przeglądowy

Streszczenie w języku angielskim.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies