Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

How much do leaders seek to be influenced? : the concept of social influence in reverse in reverse [!]

Tytuł:
How much do leaders seek to be influenced? : the concept of social influence in reverse in reverse [!]
Autorzy:
Nowak, Andrzej (1953- ; psycholog). Autor
Współwytwórcy:
Zabłocka-Bursa, Agata. Autor
Praszkier, Ryszard (1945- ). Autor
Data publikacji:
2017
Tematy:
Przedsiębiorcy
Polska
Zaufanie
Przywództwo
Wpływ społeczny
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
angielski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma naukowego

artykuł z czasopisma ekonomicznego

raport z badań

Bibliografia, netografia na stronach 77-79.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies