Tytuł pozycji:
Percepcja logo w reklamie video - korelacja pomiędzy umiejscowieniem logo w reklamie video a uwagą na nie kierowaną = Logo perception in video advertisement - correlation between the placement of a logo in a video advertisement and focused attention
- Tytuł:
-
Percepcja logo w reklamie video - korelacja pomiędzy umiejscowieniem logo w reklamie video a uwagą na nie kierowaną = Logo perception in video advertisement - correlation between the placement of a logo in a video advertisement and focused attention
- Autorzy:
-
Kilijańska, Barbara. Autor
- Data publikacji:
-
2018
- Tematy:
-
Spostrzeganie
Polska
Znak towarowy
Film reklamowy
- Źródło:
-
Biblioteka Narodowa
- Język:
-
polski
- Prawa:
-
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
- Dostawca treści:
-
Academica
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma ekonomicznego
artykuł z czasopisma naukowego
Bibliografia, netografia na stronie 40.
raport z badań
Streszczenie w języku angielskim.