Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Percepcja logo w reklamie video - korelacja pomiędzy umiejscowieniem logo w reklamie video a uwagą na nie kierowaną = Logo perception in video advertisement - correlation between the placement of a logo in a video advertisement and focused attention

Tytuł:
Percepcja logo w reklamie video - korelacja pomiędzy umiejscowieniem logo w reklamie video a uwagą na nie kierowaną = Logo perception in video advertisement - correlation between the placement of a logo in a video advertisement and focused attention
Autorzy:
Kilijańska, Barbara. Autor
Data publikacji:
2018
Tematy:
Spostrzeganie
Polska
Znak towarowy
Film reklamowy
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
polski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma ekonomicznego

artykuł z czasopisma naukowego

Bibliografia, netografia na stronie 40.

raport z badań

Streszczenie w języku angielskim.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies