Tytuł pozycji:
Systematyka metod pokrewnych możliwych do zastosowania w ocenie jakości działalności marketingowej organizacji
- Tytuł:
-
Systematyka metod pokrewnych możliwych do zastosowania w ocenie jakości działalności marketingowej organizacji
- Autorzy:
-
Szyran-Resiak, Agata. Autor
- Data publikacji:
-
2016
- Tematy:
-
Polska
Marketing
- Źródło:
-
Biblioteka Narodowa
- Język:
-
polski
- Prawa:
-
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
- Dostawca treści:
-
Academica
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma ekonomicznego
artykuł z czasopisma naukowego
Bibliografia na stronach 97-98.
Streszczenie w języku angielskim.
artykuł problemowy