Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing of new technologies and products : perspectives, challenges, and actions

Tytuł:
Marketing of new technologies and products : perspectives, challenges, and actions
Autorzy:
Trzmielak, Dariusz M. Autor
Współwytwórcy:
Zehner, William Bradley II. Autor
Data publikacji:
2018
Tematy:
Stany Zjednoczone (USA)
Nowy produkt
Polska
Prace badawczo-rozwojowe
Marketing
Przemysły wysokiej techniki
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
angielski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma ekonomicznego

Bibliografia, netografia na stronach 296-298.

Streszczenie w języku polskim, rosyjskim.

artykuł z czasopisma naukowego

artykuł przeglądowy

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies