Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Potrzeby kobiet na etapie zmiany zawodu jako wyzwanie dla employer brandingu

Tytuł:
Potrzeby kobiet na etapie zmiany zawodu jako wyzwanie dla employer brandingu
Autorzy:
Krot, Katarzyna. Autor
Współwytwórcy:
Widelska, Urszula. Autor
Data publikacji:
2018
Tematy:
Rynek pracy
Województwo podlaskie (1999- )
Motywacja
Zmiana zawodu
Budowanie wizerunku pracodawcy
Kobieta
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
polski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma ekonomicznego

artykuł z czasopisma naukowego

Streszczenie w języku angielskim, rosyjskim.

Bibliografia, netografia na stronach 157-158.

raport z badań

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies