Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Trust to brand and eroticism in case of car accessories

Tytuł:
Trust to brand and eroticism in case of car accessories
Współwytwórcy:
Zieliński, Marek (organizacja i zarządzanie). Autor
Wawrzynkiewicz, Natalia. Autor
Kot, Mateusz (ekonomia). Autor
Leszczyński, Grzegorz. Autor
Data publikacji:
2018
Tematy:
Marketing partnerski
Erotyzm
Marka (ekonomia)
Zaufanie
Samochody
Reklama
Części zamienne
Zarządzanie zaufaniem
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
angielski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma ekonomicznego

Bibliografia, netografia na stronach 147-148.

Streszczenie w języku polskim, rosyjskim.

artykuł z czasopisma naukowego

artykuł przeglądowy

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies