Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Fenomen reklamy religijnej - recenzja

Tytuł:
Fenomen reklamy religijnej - recenzja
Autorzy:
Jakubowski, Wojciech (1967- ). Autor
Data publikacji:
2018
Tematy:
Reklama religijna
Stępniak, Krzysztof (1964- ). Fenomen reklamy religijnej
Polska
Katolicyzm
Komunikacja społeczna
Duszpasterstwo
Kościół katolicki
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
polski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-f/
Uznanie Autorstwa 4.0
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma naukowego

Tytuł nadany przez katalogującego.

artykuł z czasopisma prasoznawczego

Zawiera recenzję książki: Fenomen reklamy religijnej / Krzysztof Stępniak. - Warszawa, 2017.

recenzja naukowa

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies