Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wpływ informacji żywieniowej w lokalu gastronomicznym na postawy i zachowania młodych konsumentów z uwzględnieniem płci

Tytuł:
Wpływ informacji żywieniowej w lokalu gastronomicznym na postawy i zachowania młodych konsumentów z uwzględnieniem płci
Współwytwórcy:
Katedra Organizacji i Ekonomiki Konsumpcji (Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego ; Warszawa)
Samodzielna Pracownia Organizacji i Ekonomiki Ogrodnictwa (Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego ; Warszawa)
Górska-Warsewicz, Hanna. Autor
Stangierska, Dagmara. Autor
Kowalczuk, Iwona (rolnictwo). Autor
Świątkowska, Monika. Autor
Data publikacji:
2018
Tematy:
Gastronomia
Zachowanie
Polska
Konsumenci (ekonomia)
Obsługa klienta
Informacja
Młodzież
Płeć
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
polski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-f/
Uznanie Autorstwa – Użycie Niekomercyjne 4.0
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma ekonomicznego

artykuł z czasopisma naukowego

raport z badań

Streszczenie w języku angielskim.

Bibliografia na stronach 58-59.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies