Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Kapitał ludzki jako kreator jakości usług w świetle badań satysfakcji klientów = Human capital as a quality services maker based on the satisfaction tests

Tytuł:
Kapitał ludzki jako kreator jakości usług w świetle badań satysfakcji klientów = Human capital as a quality services maker based on the satisfaction tests
Autorzy:
Kłak, Dariusz. Autor
Współwytwórcy:
Gemra, Stanisław. Autor
Data publikacji:
2017
Tematy:
Satysfakcja konsumentów
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej "Polonus" (Warszawa)
Transport samochodowy
Warszawa
Jakość usług
Kapitał ludzki
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
polski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma ekonomicznego

artykuł z czasopisma naukowego

raport z badań

Streszczenie w języku angielskim.

Bibliografia, netografia na stronie 142.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies