Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

O znaczeniu mowy egocentrycznej, dialogu i dyskusji w edukacji matematycznej uczniów w młodszym wieku szkolnym = On the significance of egocentric speech, dialogue and discussion in mathematical education of younger schoolchildren

Tytuł:
O znaczeniu mowy egocentrycznej, dialogu i dyskusji w edukacji matematycznej uczniów w młodszym wieku szkolnym = On the significance of egocentric speech, dialogue and discussion in mathematical education of younger schoolchildren
Autorzy:
Reclik, Renata. Autor
Współwytwórcy:
Uniwersytet Opolski
Tematy:
Matematyka (przedmiot szkolny)
Studenci
Polska
Nauczanie początkowe
Szkoły wyższe
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
polski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Bibliografia na stronie 204.

artykuł z czasopisma naukowego

raport z badań

Streszczenie w języku angielskim.

artykuł z czasopisma pedagogicznego

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies