Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Dręczenie rówieśnicze jako przedmiot analiz nastolatków : perspektywa uczniów identyfikowanych przez rówieśników jako sprawcy przemocy, ofiary i uczniowie prospołeczni

Tytuł:
Dręczenie rówieśnicze jako przedmiot analiz nastolatków : perspektywa uczniów identyfikowanych przez rówieśników jako sprawcy przemocy, ofiary i uczniowie prospołeczni
Autorzy:
Tłuściak-Deliowska, Aleksandra. Autor
Współwytwórcy:
Instytut Pedagogiki (Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej)
Data publikacji:
2018
Tematy:
Uczniowie
Znęcanie się
Polska
Gimnazja
Przemoc w szkole
Grupy rówieśnicze
Nastolatki
Status społeczny
Dojrzewanie
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
polski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Bibliografia, netografia na stronach 91-92.

artykuł z czasopisma naukowego

raport z badań

Streszczenie w języku angielskim.

artykuł z czasopisma psychologicznego

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies