Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The effect of experimental presentation of images of women in magazine advertising and works of art on body (dis)satisfaction in adolescent girls

Tytuł:
The effect of experimental presentation of images of women in magazine advertising and works of art on body (dis)satisfaction in adolescent girls
Autorzy:
Mirucka, Beata. Autor
Współwytwórcy:
Zakład Psychologii Ogólnej i Klinicznej (Uniwersytet w Białymstoku)
Tematy:
Atrakcyjność fizyczna
Obraz własnego ciała
Środki masowego przekazu
Dziewczęta
Nastolatki
Odbiór dzieła sztuki
Wizerunek medialny
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
angielski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma naukowego

raport z badań

artykuł z czasopisma pedagogicznego

Bibliografia na stronach 128-130.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies