Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Cognitive and affective dimensions of foreign language learning environments : a Polish-Turkish comparative study

Tytuł:
Cognitive and affective dimensions of foreign language learning environments : a Polish-Turkish comparative study
Autorzy:
Gabryś-Barker, Danuta (1955- ) Autor
Współwytwórcy:
Uniwersytet Śląski
Data publikacji:
2019
Tematy:
Studenci
Język angielski (przedmiot szkolny) DBNf
Turcja
Filologia angielska
Polska
Nauczanie języków obcych
Nauczyciele języka angielskiego
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
angielski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma naukowego

artykuł z czasopisma filologicznego

raport z badań

Bibliografia, netografia na stronach 156-157.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies