Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Rygor metodologiczny wielokrotnego studium przypadku w badaniach marketingu miejsc

Tytuł:
Rygor metodologiczny wielokrotnego studium przypadku w badaniach marketingu miejsc
Współwytwórcy:
Ćwiklicki, Marek Autor
Katedra Administracji Publicznej (Uniwersytet Ekonomiczny ; Kraków)
Pilch, Kamila Autor
Data publikacji:
2018
Tematy:
Marketing terytorialny
Metody badawcze
Badania przesiewowe
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
polski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-f/
Uznanie Autorstwa – Użycie Niekomercyjne 4.0
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma ekonomicznego

artykuł z czasopisma naukowego

Bibliografia, netografia na stronach 33-34.

Streszczenie w języku angielskim.

referat

Materiały z V Zjazdu Katedr i Zakładów Zarządzania Publicznego oraz XII Forum Public Relations pt.: Kultura jako obszar zarządzania i komunikowania w przestrzeni publicznej", 24-25 września 2018 r., Katowice.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies