Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zarządzanie wizerunkiem osoby publicznej : autokreacja Roberta Biedronia podczas kampanii na prezydenta miasta w 2014 roku

Tytuł:
Zarządzanie wizerunkiem osoby publicznej : autokreacja Roberta Biedronia podczas kampanii na prezydenta miasta w 2014 roku
Współwytwórcy:
Janczak, Filip. Autor
Wyższa Szkoła Handlowa (Wrocław ; 1997- )
Arcinowska, Anna. Autor
Kobzarska-Bar, Barbara. Autor
Marchwińska, Weronika. Autor
Tematy:
Autoprezentacja
Wybory samorządowe w Polsce (2014)
Kampania wyborcza
Komunikacja polityczna
Zachowanie werbalne
Polska
Marketing polityczny
Komunikacja interpersonalna
Biedroń, Robert (1976- )
Wizerunek medialny
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
polski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma naukowego

artykuł z czasopisma politologicznego

Streszczenie w języku angielskim.

Bibliografia, netografia na stronach 98-99.

artykuł problemowy

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies