- Tytuł:
- Skłonność do płacenia za produkty społecznie odpowiedzialne i postrzeganie ich wartości : wpływ postaw i znaczenia sprawy społecznej = Willingness to pay for socially responsible products and perception of their value : impact of attitudes and affinity of the social cause
- Współwytwórcy:
-
Rutkowska, Anna (ekonomia). Autor
Kozłowski, Wojciech (ekonomia). Autor
Sobotko, Ewelina. Autor
Wydział Nauk Ekonomicznych (Uniwersytet Warmińsko-Mazurski ; Olsztyn) - Data publikacji:
- 2018
- Tematy:
-
Polska
Wartość ekonomiczna
Towary
Postawy
Konsumenci (ekonomia)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
Ceny
Marketing zaangażowany społecznie - Źródło:
- Biblioteka Narodowa
- Język:
- polski
- Prawa:
-
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki - Dostawca treści:
- Academica
- Artykuł