Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Skłonność do płacenia za produkty społecznie odpowiedzialne i postrzeganie ich wartości : wpływ postaw i znaczenia sprawy społecznej = Willingness to pay for socially responsible products and perception of their value : impact of attitudes and affinity of the social cause

Tytuł:
Skłonność do płacenia za produkty społecznie odpowiedzialne i postrzeganie ich wartości : wpływ postaw i znaczenia sprawy społecznej = Willingness to pay for socially responsible products and perception of their value : impact of attitudes and affinity of the social cause
Współwytwórcy:
Rutkowska, Anna (ekonomia). Autor
Kozłowski, Wojciech (ekonomia). Autor
Sobotko, Ewelina. Autor
Wydział Nauk Ekonomicznych (Uniwersytet Warmińsko-Mazurski ; Olsztyn)
Data publikacji:
2018
Tematy:
Polska
Wartość ekonomiczna
Towary
Postawy
Konsumenci (ekonomia)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
Ceny
Marketing zaangażowany społecznie
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
polski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma ekonomicznego

Streszczenie w języku angielskim.

Bibliografia, netografia na stronie 80.

artykuł problemowy

artykuł z czasopisma naukowego

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies