Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Dziecko - podmiot czy "przedmiot" uroczystości, zwyczajów i obrzędowości szkolnych? : próba zarysu problemu na przykładzie instytucji oświatowo-wychowawczych i opiekuńczych w Łodzi końca XIX i w XX wieku = A child - the subject or "the object" of school celebrations, customs, and ceremonies? : an attempt to outline the problem on the example of educational and child care institutions in Łódź in the 19th and 20th centuries

Tytuł:
Dziecko - podmiot czy "przedmiot" uroczystości, zwyczajów i obrzędowości szkolnych? : próba zarysu problemu na przykładzie instytucji oświatowo-wychowawczych i opiekuńczych w Łodzi końca XIX i w XX wieku = A child - the subject or "the object" of school celebrations, customs, and ceremonies? : an attempt to outline the problem on the example of educational and child care institutions in Łódź in the 19th and 20th centuries
Autorzy:
Sosnowska, Joanna (pedagog) Autor
Współwytwórcy:
Wydział Nauk o Wychowaniu (Uniwersytet Łódzki)
Data publikacji:
2018
Tematy:
Łódź (woj. łódzkie)
Wychowanie
Imprezy szkolne
Dzieci
Placówki opiekuńczo-wychowawcze
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
polski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Bibliografia na stronach 148-150.

artykuł z czasopisma naukowego

Streszczenie w języku angielskim.

artykuł z czasopisma pedagogicznego

artykuł problemowy

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies