Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Smartfon jako narzędzie wsparcia procesu absorpcji informacji podczas zakupów : wyniki badań wśród konsumentów pokolenia Y = Smartphone as a tool supporting a process of absorption of information during shopping : empirical research among consumers of generation Y

Tytuł:
Smartfon jako narzędzie wsparcia procesu absorpcji informacji podczas zakupów : wyniki badań wśród konsumentów pokolenia Y = Smartphone as a tool supporting a process of absorption of information during shopping : empirical research among consumers of generation Y
Współwytwórcy:
Wydział Zarządzania (Uniwersytet Gdański)
Delińska, Liwia. Autor
Badowska, Sylwia. Autor
Tematy:
Pokolenie Y
Studenci
Zakupy
Informacja gospodarcza
Konsumenci (ekonomia)
Gdańsk (woj. pomorskie)
Smartfon
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
polski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma ekonomicznego

artykuł z czasopisma naukowego

raport z badań

Streszczenie w języku angielskim.

Bibliografia, netografia na stronie 15.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies