Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Consumer engagement and the perception of packaging information = Zaangażowanie konsumenta a percepcja informacji na opakowaniu

Tytuł:
Consumer engagement and the perception of packaging information = Zaangażowanie konsumenta a percepcja informacji na opakowaniu
Współwytwórcy:
Jerzyk, Ewa Autor
Wydział Towaroznawstwa (Uniwersytet Ekonomiczny ; Poznań)
Mruk-Tomczak, Dobrosława Autor
Depczyńska, Monika Tłumaczenie
Wydział Zarządzania (Uniwersytet Ekonomiczny ; Poznań)
Wawrzynkiewicz, Natalia Autor
Data publikacji:
2019
Tematy:
Badania marketingowe
Polska
Konsumenci (ekonomia)
Soki
Opakowania
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
angielski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma ekonomicznego

Streszczenie w języku polskim.

artykuł z czasopisma naukowego

raport z badań

Bibliografia, netografia na stronach 206-207.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies