Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zasady zarządzania jakością jako czynnik wzmacniania wizerunku jednostki terytorialnej = Quality management principles as a factor strengthening the image of a territorial unit

Tytuł:
Zasady zarządzania jakością jako czynnik wzmacniania wizerunku jednostki terytorialnej = Quality management principles as a factor strengthening the image of a territorial unit
Autorzy:
Chrząścik, Marcin Autor
Współwytwórcy:
Wydział Nauk Ekonomicznych i Prawnych (Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny ; Siedlce)
Data publikacji:
2018
Tematy:
Administracja publiczna
Samorząd terytorialny
Polska
Marketing terytorialny
Zarządzanie jakością
Wizerunek miasta
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
polski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma ekonomicznego

artykuł z czasopisma naukowego

Bibliografia, netografia na stronach 104-105.

Streszczenie w języku angielskim.

artykuł problemowy

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies