Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Definiowanie tożsamości marki oraz implikacje praktyczne przyjętych założeń na przykładzie historycznej marki słodyczy Solidarność = Defining brand identity and practical implications of the presumed assumptions, illustrated with an example of the historical Polish brand of sweets Solidarność

Tytuł:
Definiowanie tożsamości marki oraz implikacje praktyczne przyjętych założeń na przykładzie historycznej marki słodyczy Solidarność = Defining brand identity and practical implications of the presumed assumptions, illustrated with an example of the historical Polish brand of sweets Solidarność
Autorzy:
Bartczak, Magdalena (organizacja i zarządzanie) Autor
Współwytwórcy:
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa (Konin)
Data publikacji:
2019
Tematy:
Badania marketingowe
Polska
Konsumenci (ekonomia)
Solidarność (przedsiębiorstwo)
Colian
Marka (ekonomia)
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
polski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma ekonomicznego

Bibliografia, netografia na stronie [53].

artykuł z czasopisma naukowego

Streszczenie w języku angielskim.

artykuł problemowy

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies