Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Rola wartości osobistych dla reakcji na społeczną odpowiedzialność biznesu = The role of personal values in consumers reactions to Corporate Social Responsibility

Tytuł:
Rola wartości osobistych dla reakcji na społeczną odpowiedzialność biznesu = The role of personal values in consumers reactions to Corporate Social Responsibility
Współwytwórcy:
Wydział Psychologii (Uniwersytet Warszawski)
Maison, Dominika (1966- ) Autor
Sekścińska, Katarzyna Autor
Furman, Aleksandra Autor
Data publikacji:
2019
Tematy:
Polska
Konsumpcja (ekonomia)
Konsumenci (ekonomia)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
Wartość
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
polski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma ekonomicznego

Streszczenie w języku angielskim.

raport z badań

Bibliografia, netografia na stronach 29-30.

artykuł z czasopisma naukowego

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies