Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Sensory branding and marketing in stimulating the relation between the buyer and the brand

Tytuł:
Sensory branding and marketing in stimulating the relation between the buyer and the brand
Współwytwórcy:
Frąś, Józef (1953- ) Autor
Akademia im. Jakuba z Paradyża (Gorzów Wielkopolski)
Czyrka, Krzysztof Autor
Collegium Da Vinci (Poznań)
Politechnika Poznańska
Wala, Agnieszka Autor
Data publikacji:
2019
Tematy:
Marketing sensoryczny
Neuromarketing
Zakupy
Decyzje
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
angielski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma naukowego

artykuł z czasopisma ekonomicznego

Bibliografia, netografia na stronach 119-120.

artykuł problemowy

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies