Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Badanie znajomości marek przedsiębiorstw na potrzeby zewnętrznego employer brandingu - wyniki badań studentów Politechniki Poznańskiej

Tytuł:
Badanie znajomości marek przedsiębiorstw na potrzeby zewnętrznego employer brandingu - wyniki badań studentów Politechniki Poznańskiej
Współwytwórcy:
Graczyk-Kucharska, Magdalena Autor
Wydział Inżynierii Zarządzania (Politechnika Poznańska)
Szafrański, Maciej Autor
Spychała, Małgorzata Autor
Goliński, Marek (ekonomia) Autor
Tematy:
Badania marketingowe
Politechnika Poznańska
Marka (ekonomia)
Województwo wielkopolskie (1999- )
Budowanie wizerunku pracodawcy
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
polski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma ekonomicznego

artykuł z czasopisma naukowego

raport z badań

Streszczenie w języku angielskim.

Bibliografia, netografia na stronie 28.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies