Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Dylematy badań nad dynamiką wiedzy pedagogicznej nauczycieli : recenzja raportu OECD: Sonia Guerriero, red., "Pedagogical knowledge and the changing nature of the teaching profession", Paris 2017, s. 278

Tytuł:
Dylematy badań nad dynamiką wiedzy pedagogicznej nauczycieli : recenzja raportu OECD: Sonia Guerriero, red., "Pedagogical knowledge and the changing nature of the teaching profession", Paris 2017, s. 278
Autorzy:
Zbróg, Zuzanna Recenzja
Współwytwórcy:
Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy Jana Kochanowskiego (Kielce)
Data publikacji:
2018
Tematy:
Raport
Praca zbiorowa
Nauczyciele
Kompetencje zawodowe
Wiedza
Pedagogical knowledge and the changing nature of the teaching profession
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
polski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Zawiera recenzję książki: Pedagogical knowledge and the changing nature of the teaching profession. - Paris, 2017.

artykuł z czasopisma naukowego

Bibliografia, netografia na stronie 287.

artykuł z czasopisma pedagogicznego

recenzja naukowa

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies