Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing technologies of business development

Tytuł:
Marketing technologies of business development
Współwytwórcy:
Wierzbik-Strońska, Magdalena Redakcja
Wydawnictwo Wyższej Szkoły Technicznej (Katowice) Wydawca
Wyższa Szkoła Techniczna (Katowice) Instytucja sprawcza
Oklander, Mihajlo Anatolìjovič Redakcja
Data publikacji:
2020
Wydawca:
Katowice : Publishing House of Katowice School of Technology
Tematy:
Przedsiębiorstwo
Marketing
Rozwój zrównoważony
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
angielski
ukraiński
Prawa:
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Dostawca treści:
Academica
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Tytuł z ekranu tytułowego.

Część prac w języku angielskim. Wstęp także w języku angielskim. Streszczenia w języku angielskim. Spis treści także w języku angielskim.

praca zbiorowa

Bibliografie, netografie przy pracach.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies